سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش قانون جذب سلامتی

نحوه استفاده از آموزش قانون جذب برای سلامتی بهتر

توسط اینگرید-مدیر20 ژوئن 2018قانون جذب ، ابزار تحول گرا

 بدون نظر

0

0

 

 

 

قانون جذب سلامتی چیست؟

قانون جذب (LOA) مبتنی بر این واقعیت است که شما هر لرزشی را که به جهان ارسال می کنید به زندگی خود جذب می کنید.

 

 

مطالعات بسیاری وجود دارد که اثبات این کار را کرده است. برای دیدن اینفوگرافیک 3 مطالعه اینجا کلیک کنید. کتاب Dawson Church Mind to Matter نشان می دهد که قانون جذب فقط گزاره متافیزیکی نیست ، بلکه یک واقعیت علمی است.

 

درست مثل جاذبه ، قانون جذب همیشه عملی است. این در هر لحظه از روز بر زندگی شما تأثیر می گذارد. شما با هر فکر و احساسی که آیا شما آن را آگاهانه یا ناخودآگاه انجام می دهید ، چیزهایی را به زندگی خود جذب می کنید. این هرگز متوقف نمی شود ، شما همیشه در حالت جذابیت قرار دارید.

 

معلم محبوب من در LOA ابراهیم هیکس است . بسیاری از معلمان توضیح می دهند که چگونه از LOA آگاهانه برای ایجاد زندگی شما استفاده کنند. من با پیام آنها و نحوه ارتباط آن طنین انداز می شوم.

 

قانون جذب می گوید همه ما از لرزش استفاده می کنیم چه آن را بشناسیم یا نه. این لرزش نقطه جذابیت شماست.  

افکار و احساسات شما ارتعاش شما را تعیین می کند. هرچه انرژی و توجه خود را به آن اختصاص دهید در زندگی شما جذب می شود. شما همه روزه و هر روز بر اساس آنچه فکر می کنید و چه احساسی دارید به واقعیت خود جذب می کنید.

 

مثل این فکر کنید؛ اگر احساس خوبی دارید ، از زندگی خود لذت می برید و ارتعاش می کنید و چیزهای بیشتری را به زندگی خود جذب می کنید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. این قانون است

 

از طرف دیگر ، اگر احساس عصبانیت یا ترس می کنید ، تجربیات بیشتری را جذب می کنید که این احساسات را ایجاد می کند.

 

هرچه در هر زمان معین فکر می کنید و احساس می کنید ، اساساً درخواست شما از جهان برای بیشتر همین موارد است.

 

انرژی جهان ، از طریق قانون جذب ، به هر انرژی ای که شما از آن ساطع می شوید پاسخ می دهد و همین مقدار را به شما می دهد. این تصمیم نمی گیرد که کدام یک برای شما بهتر باشد ، آنچه را که مانند یک بومرنگ بیرون آورده اید به شما باز می گرداند.

 

 

نحوه استفاده از قانون جذب

خبر خوب این است که شما می خواهید آنچه را که مورد توجه خود قرار می دهید انتخاب کنید ، اراده آزاد دارید. شما می توانید توجه خود را به هر آنچه می خواهید قرار دهید.

 

ممکن است توجه شما را به مواردی جلب کند که احساس عصبانیت ، غم و اندوه یا ترس کنند اما با کمی تمرکز می توانید توجه خود را به سمت مواردی تغییر دهید که احساس شادی ، قدردانی و رضایت شما را به شما نشان می دهد. هر دو تجربه بخشی از زندگی شما هستند. کدام یک را می خواهید بیشتر جذب کنید؟

 

وقتی قانون جذب و نحوه عملکرد آن را فهمیدید ، می فهمید که می توانید درباره چیزهایی در زندگی خود فکر کنید که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید. شما می توانید پاسخگوی متفاوت به موقعیت هایی باشید که ظاهر می شوند.

 

می توانید زمان بیشتری را در ارتعاش شادی و قدردانی بگذرانید. وقتی این کار را انجام دهید ، ایده ها ، الهام بخش ها ، رویدادها ، افراد و چیزهای بیشتری را به ارمغان می آورید که باعث شادی و فراوانی می شود.

 

احساسات شما سیستم هدایت شماست. شما چه احساسی دارید که قانون جذب چیست؟ این نقطه جذابیت شماست.

 

برای ایجاد سلامتی بهتر ، پول بیشتر ، روابط بهتر ، زندگی بهتر می توانید از LOA استفاده کنید. خوب به نظر می رسد ، درست است؟

به عنوان مثال ، اگر می خواهید در زندگی خود فراوانی بیشتری داشته باشید ، توجه خود را به وفور در اطراف خود جلب کنید.   به فراوانی هوای تازه ، آب ، نور خورشید ، درختان ، گل ها توجه کنید و انرژی فراوانی را احساس کنید. مهم نیست چه چیزی به شما احساس فراوانی می دهد ، این احساسی است که می خواهید تجربه کنید. وقتی احساس فراوانی می کنید ، از چیزهای شگفت انگیز زندگی خود شگفت زده خواهید شد.

 

مثال دیگر ، اگر می خواهید بدن بهتر و باریک تر ، سالم تر و با انرژی بیشتری انجام شود ، قدردان باشید که بدن شما در حال حاضر چقدر شگفت انگیز است.  نفس می کشد ، قلب شما در حال ضرب و شتم است ، شما آخرین وعده غذایی خود را هضم می کنید. هزاران واکنش شیمیایی در طول روز وجود دارد که باعث تعادل هورمون ها می شوند و شما را زنده نگه می دارند بدون اینکه حتی سؤال کنید. احساس کنید که چه معجزه ای است.

 

با جستجوی قسمت هایی از بدن خود که دوست دارید می توانید از LOA برای ایجاد بدنی بهتر استفاده کنید. شاید این انگشت پا کودک شما باشد که واقعاً دوست دارید! شاید مو یا چشمان شما باشد. می توانید از دستان خود در شستن ظرف ها قدردانی کنید. توجه خود را به قسمت هایی که واقعاً از آنها قدردانی می کنید ، جلب کنید تا احساس چگونگی افسانه بودن بدن را بدست آورید.

 

وقتی از بدن خود قدردانی می کنید ، احساس خوبی دارد ، درست است؟

 

قانون جذب سلامتی می گوید هرچه بیشتر وقت خود را صرف انرژی عشق و قدردانی از بدن می کنید ، چیزهای بیشتری را که برای زیبا سازی و زیبایی بدن خود استفاده می کنید جذب می کنید.

از خوردن غذاهایی که بدن شما را خوب می کند الهام گرفته می شوید. از شما برای انجام حرکت سرگرم کننده یا ورزش الهام گرفته می شود. شما به طور طبیعی بهتر خواهید خوابید. قانون جذب ، الهام بخش برای ایجاد بدنی بهتر است.

 

متأسفانه ، اگر از بدن خود انتقاد کرده اید ، از روشی که مدتی جستجو می کنید احساس ناامید کننده یا ناامیدی می کنید ، آن انرژی دارای شتاب است. برای تغییر حرکت نیاز به کمی تمرین دارد.

 

در اینجا چند ابزار برای کمک به تغییر انرژی شما وجود دارد.

 

 

 

قانون ابزارها و فرآیندهای جذب

هرچه بدن شما مثل الان باشد ، حتی اگر آنقدر که دوست دارید سالم ، نازک ، چابک یا پر انرژی نیستید ، بدانید که می تواند تغییر کند. با استفاده از این ابزارها می توانید انرژی بیشتری ، خواب بهتر ، بدن سالم و قوی تری را تجربه کنید.

 

به گفته آبراهام هیکس ، آنچه امروز تجربه می کنید نتیجه افکار و احساساتی است که در گذشته احساس می کردید.

 

افکار و احساسات جدید شما ممکن است کمی برای به دست آوردن انگیزه و نتیجه به شما زمان ببرد. با توجه به نکته جدید جذاب خود صبور باشید.

 

به همین دلیل می خواهید آنچه را که در اینجا یاد می گیرید استفاده کنید و از آن در زندگی روزانه استفاده کنید. خبر خوب این است که شما در طول راه از آن لذت خواهید برد.

 

https://www.janblaghy.ir/learn-the-law-of-attraction-to-attract-love-and-health/