سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب درآمد اینترنتی رایگان

همچنین می توانید بسته به میزان رشد یا رشد سریع شغل خود ، در هر مکانی که می خواهید زندگی کنید ، برنامه خود را تنظیم کنید و به همان میزان دلخواه یا به اندازه دلخواه کار کنید. هیچ تجربه تجاری و بازاریابی لازم نیست. این یک رسانه واقعاً دموکراتیک برای کارآفرینی است.

 

 

مهمتر از همه ، بر خلاف یک تجارت آجر و ملات ، شما به سرمایه اولیه زیادی احتیاج ندارید. در حقیقت کسب درآمد از اینترنت  ، شما می توانید بسیاری از مشاغل اینترنتی را بدون هیچگونه پولی و بدون هیچگونه پولی اداره کنید زیرا بسیاری از خدمات رایگان این امکان را تسهیل می کنند. به عنوان مثال ، می توانید با استفاده از وردپرس ، وب سایت یا وبلاگ را به صورت رایگان راه اندازی کنید. یا می توانید یک سایت شخص ثالث مانند آمازون یا eBay برای فروش کالاهایی بدون هزینه موجودی به اهرم بزنید. شما در ازای کاهش فروش خود ، از بستر فروش آنها استفاده می کنید.

 

 

و این تازه شروع بسیاری از راه حل های راه اندازی تجارت الکترونیکی بدون پول در دسترس است. بیایید پنج راه برتر برای شروع یک تجارت آنلاین و کسب درآمد آنلاین را با کمترین هزینه و یا بدون هیچ هزینه ای در نظر بگیریم.

 

 

تصویر سازی اشلی دلیون. © The Balance، 2018

1. حمل و نقل قطره

ایده اصلی در زمینه تجارت آنلاین قطره ای این است که شما به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، مجبور نیستید یک موجودی بزرگ (یا هر موجودی در مورد آن) از محصولات نگهداری کنید یا هرگونه تحویل به مشتریان خود را انجام دهید. این امر باعث می شود هزینه مالی و خطر داشتن یک انبار پر از کالاهایی که ممکن است بفروشید نباشد ، و زحمت تنظیم سفارش برای ارسال سفارشات در سراسر کشور یا جهان را از بین ببرد. در واقع ، شما لازم نیست که به هیچ وجه محصولاتی را تولید یا ذخیره کنید.

 

تنها چیزی که شما باید روی آن متمرکز شوید ، بازاریابی و تبلیغات برای یافتن مشتری و فروش است. پس از فروش ، بقیه توسط دیگران اداره می شود. تنها هزینه شما هزینه بازاریابی و تبلیغات برای به دست آوردن مشتری جدید است.

 

 

پس از اتمام این کار ، شما با شرکتی که متخصص حمل و نقل قطره ای است ، کار خواهید کرد. در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است:

 

شما محصولاتی را برای فروش در وب سایت خود یا بسترهای نرم افزاری مانند Amazon ، eBay یا Etsy لیست می کنید.

وقتی یکی از مشتریان شما اقدام به خرید می کند ، شما محصول را از یک شرکت شخص ثالث (حمل و نقل قطره ، معمولاً تولید کننده یا عمده فروش) با قیمت پایین تری خریداری می کنید. این فرایند به آسانی ارسال سفارش از مشتری شما است ، روندی که در واقع می تواند کاملاً خودکار باشد. (بخاطر داشته باشید که در این جا هیچگونه خطری برای خرید موجودی ندارید زیرا فروش قبلاً انجام شده است).

حمل و نقل قطره شما محصول را به مشتری ارسال می کند.

به اندازه کافی آسان ، درست است؟ با ارسال قطره ، شما می توانید طیف گسترده ای از محصولات را ارائه دهید ، بنابراین هزینه های عملیاتی برای تجارت شما بسیار کم است.

 

همانطور که می بینید هیچ خطری از طرف شما وجود ندارد زیرا شما حتی تا زمان واقعی فروش محصول (با هزینه) را خریداری نمی کنید!

 

پایین آمدن مدل کسب و کار حمل و نقل قطره چیست؟ شما باید یک کشتی گیر قطره معتبر را پیدا کنید که می توانید برای تحویل به مشتریان خود حساب کنید. اگر یک سفارش دیر شده است یا خارج نشده است - یا کالایی با کیفیت پایین نیست - شما سرزنش می شوید ، زیرا شرکت شما یکی از نمایندگان محصولات و تجربه مشتری است.

 

همچنین ، از آنجا که این بازار بسیار رقابتی است ، حاشیه ها - یعنی تفاوت بین قیمت عمده فروشی و میزان فروش کالای مورد نظر برای شما lower پایین تر است ، بنابراین این یک تجارت از نوع با حجم بالا برای ایجاد درآمد جدی خواهد بود. اما هنوز هم ، یک گزینه راه اندازی کم ارزش و بدون هزینه است.

 

یکی از راه های ایستادگی از رقابت با تجارت حمل و نقل قطره ای ، برچسب زدن خصوصی محصولات شما است. این به این معنی است که شما برچسب / مارک خود را روی محصولاتی که تولید کننده ایجاد می کنید قرار دهید. به این ترتیب شما نمی توانید همان محصول مشابه را بفروشید و فقط با قیمت رقابت کنید. بلکه می توانید از مارک شخصی خود استفاده کنید و با رقابت کمتری روبرو شوید. وقتی به داروخانه در داروخانه مراجعه می کنید به این موضوع فکر کنید. این مارک ها با قیمت های بالاتر می فروشند و مردم فکر می کنند که با مارک های عمومی متفاوت هستند حتی اگر مواد کاملاً یکسان باشند. این عوامل مهم را هنگام جستجوی کالای حمل و نقل قطره خوب در نظر بگیرید.

 

https://internetwork0011.splashthat.com/