سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مبانی ساخت یک کسب و کار آنلاین که در واقع درآمد کسب می کند

مبانی ساخت یک کسب و کار آنلاین که در واقع درآمد کسب می کند

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین خودشان هستند.

با رونق اینترنت و رسانه های اجتماعی ، دسته جدیدی از کارآفرینی پدید آمده است. کارآفرینان موفقی همچون مارک کوبا ، الون مسک و پیتر تیل کار خود را با مشاغل آنلاین آغاز کردند. یک تجارت آنلاین فرصتی بی نظیر برای اداره یک تجارت در سراسر جهان با تنها لپ تاپ و اتصال به اینترنت است.

 

با این حال ، شروع و رشد یک تجارت آنلاین آسانتر از آنچه گفته می شود است. امروز ، 2.5 میلیارد نفر وارد اینترنت می شوند. این به معنای فرصت درآمد خوب است اما منفی است به این معنا که یک تجارت آنلاین تبدیل به یک طلای روز مدرن شده است.

 

در هر جا به یک "گورو" یا "متخصص" جدید نگاه می کنید که برگه یا دوره تقلب خود را درباره نحوه ساخت "هفت شکل" در یک سال ارائه می دهد. ورود به حساب فیس بوک شما می تواند کاملاً آزار دهنده با همه تبلیغات بیش از حد باشد. انتخاب افرادی که باید از آن یاد بگیرند می تواند به همان اندازه شروع یک تجارت آنلاین سخت باشد.

 

در اینجا پنج گام ساده برای کسب درآمد از یک رویا یا ایده ای که دارید و می توانید از آن لذت ببرید. برای شروع یا توسعه مشاغل که به شما پول می دهد با توجه به شرایط خود ، به معلمان نیاز ندارید.

 

1. تمرکز کنید.

وقتی می گویم تمرکز ، اولین فکر که به ذهن شما خطور می کند احتمالاً "طاقچه" است. اگرچه فهمیدن یک طاقچه سودآور حائز اهمیت است ، این پایان همه نیست. فوکوس یعنی فهمیدن چه کسی می خواهید خدمت کنید و چگونه به آن گروه ارزش می دهید.

 

این بدان معناست که شما از دنبال کردن معلمان و متمرکز کردن بر آنچه به شما کمک می کند در جایی که هستید کمک می کنید. تقریباً اطلاعات بسیار زیادی بصورت آنلاین وجود دارد. بسیاری از کارآفرینان قربانی اضافه بار اطلاعات هستند. من حدس می زنم که اگر 10 درصد از دانش شما در حال حاضر استفاده می کنید ، در ساخت و ساز کار خود پیشرفت می کنید. یادگیری مداوم را خاموش کنید و روی استراتژی های 20 درصد تمرکز کنید. از یک سرویس مانند Unroll.me برای عضویت در لیست های ایمیل غیر ضروری که تمام وقت شما را دارد ، استفاده کنید.

 

2. ایجاد مخاطب.

این جایی است که بسیاری از مشاغل این مارک را از دست می دهند. شما یک وب سایت زیبا با همه افزونه ها ، ابزارک ها و جعبه های انتخاب مناسب در کنار هم قرار داده اید. شما تمام مراحل را دنبال می کنید ، اما پول به دلیل اینکه مخاطبی ندارید ، نمی آید.

 

راه های بسیاری برای ایجاد مخاطب و به سرعت وجود دارد:

 

مهمان در پادکست باشید. هر روز صبح ، لیست میهمانان رادیویی لیستی از نمایش هایی را که به دنبال تخصص شما هستند ، به صندوق ورودی شما تحویل می دهد.

ارسال مهمان در وبلاگ ها. وبلاگ هایی وجود دارند که هر ماه میلیون ها بازدیدکننده را به خود اختصاص می دهند. در سال 2012 ، من 50 وبلاگ مهمان ارسال کردم که نیمی از میلیون بازدید کننده را به وب سایت خود وارد کردم.

از آموزش کسب و کار اینترنتی سایتهای نویسنده بزرگ مواجه شوید. اگر می توانید برای سایت هایی مانند کارآفرین یا هافینگتون پست مصاحبه کنید یا بنویسید ، در معرض میلیون ها سلب مسئولیت و مشتری بالقوه قرار می گیرید. نوشتن برای این وب سایتها باعث ایجاد اقتدار می شود ، حضور در رسانه های اجتماعی شما رشد می یابد و منجر به فروش می شود. در اینجا یک قسمت پادکست وجود دارد که شما را با نحوه انجام این کار مرور می کند.

3. تهیه یک برنامه کسب درآمد.

پس از شروع مواجهه ، زمان آن رسیده است که برنامه خود را برای تولید درآمد عملی کنید. وب سایت / وبلاگ شما به یک استراتژی محتوا نیاز دارد که مطابق با برنامه ارتقاء باشد. این مرا تکان می دهد که چگونه بسیاری از مشتری های مربیگری بدون برنامه سازمان یافته برای تولید درآمد به من می آیند. برنامه ریزی کنید که چه محصولات و خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهید. برای فروش پیشنهادات برتر و ایجاد کسب و کار خود از قرار گرفتن در معرض و برنامه محتوا خود استفاده کنید.

 

4- تست و پالایش کنید.

هنگامی که برنامه ای دارید و آن را اجرا کردید ، مطالعه کنید که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی انجام نمی شود. توصیه های زیادی در اینترنت وجود دارد ، اما هیچ چیز نمی تواند تست مد خوب قدیمی را ضرب و شتم کند. پیشنهادات مختلف را امتحان کنید ، محصولات و خدمات مختلف را بهم وصل کنید ، فروش خود را هر از گاهی انجام دهید. پس از ارائه تخفیف ، هر 30 روز یک بار آن را اجرا کنید. روند خود را اصلاح کنید و بخش هایی از برنامه خود را که کار نمی کنند بهبود بخشید.

 

5- راه اندازی و مقیاس.

تا این لحظه ، "1000 طرفدار واقعی" و شغلی را برای رشد آماده خواهید کرد. هنگامی که تبلیغات خود را در پایان هر ماه یا چهارم به پایان رسید ، همیشه با یک ضربه زدن راه اندازی کنید. این بدان معناست که شما دارای شرکای وابسته ، مشارکت مشترک از طریق وبینارها هستید و جوایز را راه اندازی می کنید. هر راه اندازی باید درآمد و شتاب جدی برای تجارت شما ایجاد کند. از آن نقطه ، این مسئله سرمایه گذاری مجدد و مقیاس گذاری است.

 

شروع و رشد یک تجارت آنلاین آسان نیست. رقابت زیادی در مورد همان مباحث مربوط به شما وجود دارد. زمان و تمرکز فوق العاده ای می طلبد. ضرب و شتم اعتقادات خود محدود کننده و نفرت آور است. کار سختی است ، اما سبک زندگی واقعی واقعی که ایجاد می کند ، بی ارزش است.

منبع: