سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب و کار اینترنتی محمد جانبلاغی

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانه‌ها و ابزارهای دیجیتال انجام می‌شود.

ایمیل، پیامک، تلویزیون‌های شهری، سایت، رسانه‌های اجتماعی و … نمونه‌هایی از ابزارهای دیجیتال هستند.

البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وب‌سایت، رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌هایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات.

در بسیاری از متون وقتی از دیجیتال مارکتینگ صحبت می‌شود منظور همان بازاریابی اینترنتی و آنلاین است.

قانون باورها | درمان قطعی استرس و اضطراب | روانشناس کودک و نوجوان مهارتی کسب کنید که همه جای دنیا کاربرد دارد!

در این دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ، تمام فعالیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای را می‌آموزید.

با روش‌های جدید و روز دنیا آشنا می‌شوید و تبدیل به فرد بسیار ارزشمندی می‌شوید که می‌تواند هر وب‌سایتی را به موفقیت‌های بزرگ برساند و باعث افزایش بازدید و فروش سایت شود.

دیجیتال مارکتینگ در هر جای دنیا طرفدارانی دارد و شغلی جهانی است که می‌تواند برای شما درآمدی عالی ایجاد کند؛ البته به این شرط که بتوانید با دیجیتال مارکتینگ نتایج واقعی ایجاد کنید!

دیجیتال مارکتینگ یکی از 10 شغل پردرآمد دنیا است!

قانون باورها | درمان قطعی استرس و اضطراب | روانشناس کودک و نوجوان چرا باید کسب و کار اینترنتی داشته باشید؟

1? افراد زیادی در گوگل به دنبال محصولات یا خدمات شما می گردند

در ایران بیش از 50?000?000 نفر به اینترنت دسترسی دارند. 93% فعالیت های آنلاین از جستجو در گوگل شروع می شود. شما با شرکت در دوره ساخت کسب و کار آنلاین یاد می گیرید سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید و روزانه هزارن نفر می توانند از محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

2? کسب وکار اینترنتی بهترین راه تبلیغات است

با توجه به هزینه های سنگین تبلیغات در سایت ها، شبکه های اجتماعی و سایر روشهای بازاریابی اینترنتی، یادگیری تکنیک های سئو و ساخت کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند که علاوه بر کاهش 100% هزینه های مذکور، مدت زمان بازده و نرخ کلیک هدفمند بسیار بیشتری را تجربه کنید.

3? کسب و کار اینترنتی آگاهی و ارزش بیشتری به برند شما می بخشد

با استفاده از یادگیری یک دوره جامع آموزش کسب و کار اینترنتی و پیاده سازی تکنیک های آن، باعث می شود تا افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا شوند.

این آموزش برای کسانی است که تصمیم گرفته‌اند وارد دنیای درآمدهای اینترنتی شوند ولی اطلاعات کافی فنی و بازاریابی در این زمینه ندارند!

تمام کارهای لازم گام به گام و 100 درصد عملی با زبانی ساده به شما آموزش داده می شود و در پایان آموزش شما می‌تواند شروع به کسب درآمد کنید!