سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوچینگ محمد جانبلاغی

لایف کوچینگ چیست؟

محمد جانبلاغی به عنوان کوچ یا مربی، از سال 1396  به شما کمک می کند به اهدافتان برسید و در زندگیتان تغییرات شگفت انگیزی ایجاد کنید.

همچنین به شما کمک می کند فراتر از محدویت هایتان قدم بردارید و شروع به برداشتن قدم هایی کنید که همیشه آرزویش را دارید.

در این جلسات شما به بهترین، راحت ترین، قابل دسترس ترین صورت به آرزوها و خواسته هایتان می رسید.

لایف کوچینگ در حقیقت الفبای انسان موفق شدن است. مهم نیست شما کجا هستید و چه امکانات و چه محدودیت­‌هایی دارید، این‌­ها اصلاً در مقابل آن چیزی که شما می­‌توانید انجام دهید، هیچ است!

به شرط این‌که بخواهید و با خود بگویید که من باید این عادت­‌ها و آموزش ها را در خود ایجاد کنم و به مجرد این‌که این عادت­‌ها در شما نهادینه شد، تبدیل به باورهای شما می‌­شود و آنگاه موفقیت های خود را مشاهده می­‌کنید و با خود می­‌گویید: خواستم شد!

ما با این باورها و عادت­‌هایی که داریم به این­جایی که الآن هستیم، رسیده­‌ایم.

می‌­خواهیم به جای ایده­‌آلی برسیم، شرکت‌مان موفق­‌تر شود، فروش‌مان بیش­تر شود، درآمدمان بالاتر برود، خانه داشته باشیم، این‌­ها خیلی خوب است ولی باید از جای درست شروع کنیم.

90درصد از شکست‌­ها به این دلیل است که از جای غلط شروع می‌­کنیم!

ما بارها تلاش می‌کنیم، شکست می‌خوریم باز تلاش می‌کنیم، اما بعد می‌­بینیم آنکه می‌­خواستیم، نشده است!

 فراموش می‌­کنیم وضعیت موجود برآیندی است از من و باورهای ذهنی. یعنی اگر من صاحب ماشین، خانه، همسر و… هستید، این­‌ها دقیقا بازتاب باورهای من هست.

به نظرمان می‌­رسد که اتفاقی بوده است، حتی اگر اتفاقی بوده است، من جایی ایستاده بودم که این اتفاق به من رسیده و باعث شده که آن را تجربه کنم!

محدودیت­‌ها و سختی‌ها، بازتاب فکر خودمان است؛

و این فکر یعنی باورها و عادات، ما را وادار به انجام کارهایی می‌­کند که به بن‌بست می­‌خوریم و آن را به گردن خداوند، این و آن می‌اندازیم؛ تقصیر پدرم است، تقصیر مادرم است، تقصیر کارفرماست، تقصیر کارگر است و مثال‌های دیگر، هرچه می­‌خواهیم بگوییم، ولی با این فکر و باورها و این عادت­‌هاما به این­جا رسیده‌ایم.