سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذب ثروت با قانون جذب

برای برخی افراد ، به نظر می رسد که ستاره ها به طور مکرر مرتب می شوند ، گویا سرنوشت خود را نوشتند. با وجود چالش ها یا سکسکه ها ، این افراد حتی از سخت ترین شرایط بیرون می آیند ، که از یک راه یا برکت توسط آنچه معجزه به نظر می رسد ، برکت داده می شوند. چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ و اگر بدانید که رازی برای پرورش زندگی مورد نظر شما وجود دارد؟ به نظر می رسد بسیار دیوانه است ، اما قانون جذب چیزی است که بسیاری از مردم به آن اعتقاد دارند. بنابراین ، با این همه رابطه چیست؟

 

مفهوم آشکار سرنوشت ، که به قانون جذب استوار است ، این عقیده است که سرمایه گذاری انرژی مثبت و اعتقاد به هر نتیجه مطلوب ، به فرد امکان می دهد که نتیجه را حاصل کند. به عبارت دیگر ، شما این توانایی را دارید که به سادگی با اعتقاد به آن ، آنچه می خواهید را بدست آورید. صدا کمی دیوانه؟ شاید. اما اگر مردم قسم بخورند ، ارزش این را دارد که حداقل کاوش کنید ، درست است؟ قانون جذب چیست؟

جلوه دادن سرنوشت و جذب انرژیهای مناسب ، البته یک مفهوم بسیار مشکل و فریبنده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی اجرای درست آن و ساختن زندگی که همیشه در آن آرزو کرده اید ، با متخصصان Cali Estes ، PhD ، مربی زندگی ، مربی ریکاوری و بنیانگذار مربی معتادان مشورت کردم. آوریل ماسینی ، متخصص روابط و امور اخلاق و منابع رسانه ای محبوب؛ و داویدا راپاپورت ، روانشناختی بصری با بیش از 35 سال تجربه. در اینجا 11 راه برای درک آموزش قانون جذب و نحوه اعمال آن در تجسم سرنوشت مورد نظر شما آورده شده است.

1. یک مسیر روشن و یک برنامه روشن برای آشکار کردن سرنوشت تنظیم کنید

"قانون جذب بسیار ساده است. شما باید بدانید که چه می خواهید. شما روی جنبه های مثبت آنچه شما نیاز دارید ، می خواهید ، یا می خواهید تجلی کنید تمرکز می کنید. مثبت جذب مثبت می کند ، منفی را جذب می کند. این جایی است که گفته" بدبختی "را دوست دارد. انرژی از سطح پایین جمع می شوند. اگر می خواهید تجلی پیدا کنید ، تصور می کنید از این انرژیها بالاتر بروید و در مثبت بمانید ... این را می توان با گفتن این که اگر فکر می کنید ، بیشتر توضیح خواهد داد. کلمات قدرت دارند و افکار می توانند انرژی باشند. "

آشکار کردن سرنوشت در ابتدا به شما متکی است که می خواهید آنچه را می خواهید تعیین کنید ، یک برنامه مشخص برای رسیدن به آنجا و مشخص کردن مثبت در مورد نتیجه به دست آورید.

"دانستن اینکه می خواهید چیز جدید و متفاوتی را امتحان کنید ، اولین قدم است. فهمیدن جایی که در آن اشتباه رفته اید ، قدم بعدی است. شناخت مکانهای منفی در زندگی شما ، و اشتباهاتی که انجام داده اید ، گام های بعدی مهم در استفاده از رویکرد مثبت برای آشکار کردن سرنوشت خود. و سرانجام ، روی نیت ها و رفتارهایی که برای موفقیت های شما مثبت و محور هستند ، تمرکز کنید. "

 

2. نتیجه مثبت نتیجه مثبت است

"آزمایش های علمی با استفاده از یک دارونما به دلایل سلامتی نشان داده اند که اگر فکر می کنید چیزی باعث می شود احساس بهتری پیدا کنید. روون اگر قرص قند باشد و یک داروی واقعی نیست ، باعث می شود که شما فکر کنید احساس بهتری دارید و بعد از آن نیز چنین می کنید. ... هربار که به فکر منفی فکر کنید ، برای نفی آن به سه نکته مثبت نیاز دارید ، اگر تمام انرژی مثبت خود را روی یک نتیجه مثبت متمرکز کنید ، این اتفاق خواهد افتاد.شما می توانید این کار را با دعا مشاهده کنید ، زیرا افراد در ارسال پیام پیام مثبت در دعا برای نتیجه مثبت ، "استس توضیح می دهد.


اهمیت افکار و انرژی مثبت در تلاش برای تجلی سرنوشت مهم است. فقط رفتار شناختی ما این توانایی را دارد که ما را به جایی که می خواهیم به آنجا برسانیم سوق دهد.

ماسینی از طریق ایمیل به من می گوید: "هنگامی که بر تجسم سرنوشت مثبت متمرکز می شوید ، طبیعتاً اهداف و رفتارهای خود را با مثبت هماهنگ می کنید. این امر بر سلامتی ، روابط و موفقیت های شما به طرز مثبتی تأثیر می گذارد."

3. نتیجه منفی نتیجه مثبت است

"اگر توجه خود را روی منفی متمرکز کنید ، مجدداً انرژیهای کمتری را جذب می کنید و بله ، در نهایت منفی ایجاد می کنید. سعی کنید در یک ساعت شلوغ یک پارکینگ در بازار ایجاد کنید. بر فضای خود متمرکز شوید ، آن را پیش بینی کنید ؛ اجازه ندهید. هر گونه فکر منفی به ذهن شما بیفتد و به سادگی مثبت بمانید ممکن است شما را چندین بار تمرین کنید تا درست آن را بفهمید ، اما بعد به ماهیت دوم تبدیل می شود. طرف دیگر این نیز از نظر روانشناختی است ، اگر شما همچنان روی چیزی تمرکز کنید ، به طور کلی شروع می کنید به این باور برسید که درست است ، و سپس در نهایت این امر به حقیقت پیوست ، زیرا به دنبال آن قطار فکری هستید ، "Estes آنرا تجزیه می کند.


واقعیتی که در آن ذهن شما وجود دارد هر کجا که ذهن شما انرژی خود را متمرکز کند. درست همانطور که این قانون در مورد فکر و نتیجه مثبت صدق می کند ، در مورد منفی نیز صدق می کند. اجازه ندهید که افکار منفی هنگام رسیدن به آنچه شما نمی خواهید ، بر خواسته های شما غلبه کنند.

"بدون اینکه متوجه شوید ، ممکن است شما روی نتایج منفی متمرکز شوید. شما می توانید بیش از اندازه روی ترس از عدم موفقیت متمرکز شوید یا در مورد عدم وقوع آن چه باید وسواس داشته باشید - به حدی که انرژی خود را خراب می کنید و موفقیت نیست. چنین است که نتایج منفی رخ می دهد ، "در ادامه ماسینی توضیح می دهد.

این جایی است که اعتماد به نفس نسبت به عزت نفس پایین یا ترس به وجود می آید. افکار خود را کنترل کنید تا سرنوشت خود را کنترل کنید.

4- تجسم سرنوشت همیشه پیش بینی شما نخواهد شد

"ممکن است دقیقاً آنطور که تصور می کنید نیست باشد - بگویید که شما به عنوان نویسنده 35،000 دلار درآمد ایجاد می کنید و تصور می کنید 100000 دلار درآمد کسب کنید. ممکن است پیشنهادی را در یک زمینه دیگر دریافت کنید که پاسخگوی نیاز پول یا احتمالاً سبک نوشتن دیگری از آنچه ممکن است مورد استفاده قرار بگیرید باشد. و یا تکلیفی که انتظار آن را ندارید داشته باشید. نکته این است که شما آنچه را می خواهید دریافت خواهید کرد ، حتی اگر دقیقاً آنطور که تصور کرده اید نیست. حالا اگر شغلی ندارید و درآمد ندارید و مازراتی بخواهید ، احتمالاً پیروز شده اید با این حال ، شما می توانید با یک دوست جدید ملاقات کرده و آن را سوار کنید. "

آشکار ساختن سرنوشت با تحقق خواسته های شما ارتباطی ندارد مانند یک جن فرضی موجود در بطری ممکن است قدرت انجام آن را داشته باشد ، اما آنچه که شما روی آن سرمایه گذاری می کنید همیشه به شکلی یا شکل ظاهر می شود. آنقدر آگاه باشید و به آنچه می خواهید متمرکز شوید ، فراموش نکنید که منتظر چیزی بزرگتر باشید.

 

5- آشکار کردن سرنوشت شما را در کنترل کامل شادی شما قرار می دهد

وی گفت: "اگر احساس کنترل زندگی خود را دارید ، بیشتر از اینکه از رختخواب بیرون بیایید و از روز خود لذت ببرید ، خوشحال و هیجان زده می شوید. اگر احساس می کنید که برده شغلی هستید ، بیشتر اوقات بدبخت و عصبانی خواهید شد. اگر بتوانید زندگی ، شغل ، خانواده ای را که می خواهید ایجاد کنید ، آن را گرامی داشته و روزانه هیجان زده خواهید شد. "Estes از طریق ایمیل به من می گوید.


فواید آشکار سرنوشت واضح است: اگر احساس می کنید قدرت کنترل آینده خود را دارید ، روزهایتان بسیار امیدوارکننده تر ، عملی تر و به طور کلی خوشحال خواهید شد.

6. تکرار تأییدهای روزانه از سرنوشت آشکار پشتیبانی می کند

"تقریباً سه بار تکرار ایده های مثبت برای نفی افکار منفی طول می کشد. یک تابلوی بینایی را امتحان کنید. پنج مورد را که می خواهید روی این ماه تمرکز کنید ذکر کنید و دائماً آنها را مثل مانترا روزانه تکرار کنید. برای مثال ، صفحه چشم انداز من می گوید:" پول از همه جهت به من پرواز می کند. بعضی اوقات ، من مشتری پردرآمد می گیرم و بعضی اوقات ، من به سادگی یک چهارم را در خیابان می یابم. نکته این است که ، پول از هرجایی به من می آید .پس از اینکه روی آنچه می خواهید تمرکز کنید ، باید در آن طرز فکر خود را حفظ کنید. شما اجازه می دهید تا افکار منفی وارد شوید ، تمام کارهایی را که انجام داده اید معکوس یا نفی کنید. "


قاعده مهم سرنوشت آشکار است: مثبت باشید. از لحظه ای که هر روز صبح از خواب بیدار می شوید تا لحظه ای که سرتان هر شب به بالش می رود ، انرژی و افکار شما باید به تأییدات مثبت اختصاص یابد. هرچه بیشتر به آن فکر کنید ، بیشتر به آن اعتقاد دارید ، بیشتر به دیدن آن می روید.

 

7. تجسم سرنوشت اعتقاد دارد که آنچه می دهید ، می گیرید

"[آشکار کردن سرنوشت و قانون جذب به بهترین وجه توسط قانون کارما توضیح داده می شود. اساساً می گوید اگر فکر می کنید منفی هستید منفی خواهید گرفت. مثلاً اگر بگویید" من هیچ وقت برنده نمی شوم "و وارد یک قرعه کشی می شوید. ، شما به نفع خود پیروز نخواهید شد. شما اعلام کردید که نمی خواهید. اگر بر پیروزی متمرکز شوید و شخص در کنار شما انرژی مثبت تری نسبت به آنچه در اختیار شما قرار می دهد ، برنده نخواهید شد. انرژی می خواهید به عقب برگردید. اگر می خواهید شادی کنید ، به دنبال شادی می گردید و خود را با آن احاطه می کنید و مال شما رشد خواهد کرد. "


فقط راه های بسیاری وجود دارد که می توانید آن را بگویید: درک ، باور ، دستیابی. آنچه را می خواهید بدانید ، باور داشته باشید که می توانید آن را به دست بیاورید ، با اعمال اعتماد به نفس و مثبت آن را به دست خود تبدیل کنید. شما همچنین می توانید به این مانند مفهوم پرداخت آن به گذشته نگاه کنید: اگر کاری خوب انجام دهید ، عالم به شما بازپرداخت می کند ، و حلقه بازخورد ادامه می یابد.

8. تمرکز و نظم و انضباط را به سرنوشت خود نشان دهید

ماسینی پیشنهاد می کند: "نظم و انضباط ابزاری عالی برای تغییر الگوهای تفکر منفی است. هرچه بیشتر بتوانید برای شناخت افکار منفی و تغییر آنها به موارد مثبت ، خود را متمرکز و نظم بخشید ، احتمالاً نتیجه مثبت خواهید داشت."


خود را نظم دهید تا وقتی در یک مسیر تاریک به سر می برید ، ذهن خود را پاک کنید. دیگر هرگز احساس روشن و خوش بین نمی کنید.

"وقتی شما روی آنچه می خواهید در زندگی متمرکز شوید ، به احتمال زیاد در یک سطح آگاهانه و ناخودآگاه به سمت آن هدف حرکت خواهید کرد. بسیاری از اوقات ، بدون تحقق آن ، مردم به آنچه می خواهند بدست نمی آورند ، زیرا آنها اینگونه نیستند. یا به جای موفقیت بر روی شکست متمرکز شده اند. همیشه ایده خوبی است که روی آنچه می خواهید تمرکز کنید زیرا در بعضی از سطح ، خودآگاه و ناخودآگاه شما می توانند به سمت آنچه می خواهید ، تلاش کنند. " توضیح می دهد

9. به جهان اعتماد نکنید. به کار خود برای آنچه می خواهید ادامه دهید

"صرفاً روی یافتن آقای یا خانم راست تمرکز نداریم که بتوانید شما را به آنجا برسانید ، اما قطعاً در صورت استفاده از تکنیک های دیگر به روند شما نیز کمک می کنیم! به عنوان مثال ، اگر در حال نشان دادن سرنوشت عاشقانه خوشحال خود باشید. با ایجاد یک پروفایل دوست یابی قوی و فهمیدن اهداف و معامله گران ، می توانید موفق تر از این باشید که در حین انجام این کار مهم نسبت به آشنایی هوشمند نگرش منفی داشته باشید ... ... مانند هر چیز دیگری ، تجلی سرنوشت شما نیست. با یک گره جادویی اتفاق می افتد. زندگی بسیار کمی با یک عمل واحد اتفاق می افتد - اما داشتن یک نگاه مثبت و تمرکز روی هدف شما می تواند موفقیت شما را در مسیر صحیح حرکت کند و خیلی سریع تر نیز کمک خواهد کرد. بر موانعی غلبه کنید که ممکن است شما را با دیدگاه کمتر متمرکز و مثبت تر سوق دهد. "


با تکیه بر یک عمل ساده تجلی و تمرکز شناختی بر روی آنچه می خواهید باعث نمی شود آنرا به طرز جادویی وارد آستان خود کنید. در حالی که تجلی پایه و اساس ایجاد سرنوشت شماست ، اقدام لازم است. برای آنچه می خواهید سخت تلاش کنید ، اگر چیزی بیش از این که به خودتان ثابت کنید ، واقعاً همان چیزی است که شما می خواهید.

وی افزود: "اگر کسی لیست ایجاد کند و اقدامی انجام ندهد ، می تواند یک رؤیایی قلمداد شود. فقط اعتماد به نفس به تنهایی باعث نمی شود که این اتفاق بیفتد. وقتی شخصی اقدام به اقدام کرد ، نکته ای وجود دارد که هیچ کاری دیگر نمی تواند انجام دهد. نکته ، اعتماد به نفس بازی می شود و آنها باید تسلیم قدرت بالاتر شوند. "

10. اراده آزاد تحت تأثیر قرار دادن سرنوشت بی تأثیر است

"شما نمی توانید رابطه ای را همانطور که می خواهیم بخواهیم یا آشکار کنیم. یک مؤلفه زیبا از آرزو ، تجلی و غیره وجود دارد که افراد غالباً فراموش می کنند: اراده آزاد. کسی را نمی توان کاری کرد که آنچه را که می خواهد انجام دهد." یک رابطه جدید باید یک لیست ایجاد کند که به راحتی برآورده شود. یک مشتری من یک بار لیستی از خصوصیات مورد نظر خود را در یک مرد تهیه کرده است ، اما او هر درخواست را عنوان کرد: "من مردی را می خواهم که ... و یک مردی که ... و مردی که ... "او در پایان با سه مرد متفاوت با هر یک از خصوصیات درخواست شده درگیر شد ، نه یک مرد با هر سه ویژگی. تجلی می تواند مشکل باشد."


از تصویر بزرگتر آگاه باشید. عاقل باشید تا فقط به طور مستقل آنچه را که برای شما سودمند باشد ، آشکار کنید. آیا این خواسته در هر جنبه ای از زندگی شما متناسب خواهد بود؟ اگر این رویای به واقعیت تبدیل شود ، گرفتار می شوید؟ همه اینها را دراز بکشید ، خاص باشید و به یاد داشته باشید که افراد دیگر قابل تغییر نیستند.

11. آنچه را که نمی خواهید برای آنچه که می خواهید بسازید رد کنید

"می توان برای آشکار کردن نتایج مثبت تلاش کرد ؛ با این حال ، همیشه این اظهارات وجود دارد:" من این را می خواهم اما نه آن. من این و آن را می خواهم ، و این را می خواهم ، اما اگر نتوانم این را داشته باشم ، برای این کار حل می شوم. " این نوع افکار باعث ایجاد درخواست ها و نتایج پیچیده می شوند. با استفاده از اصلاح کننده ها نه ، بلکه ، و همچنین ، یا / یا چیزها را به هم می زنند. انرژی هایی که ما را راهنمایی می کنند و به ما کمک می کنند ، درخواستی را که گفته شد یا نوشته شده است ، دریافت کنند. چیزهایی که به معنای واقعی کلمه ظاهر می شوند (از جمله آن کلمات) اینگونه اتفاق می افتد. من به مردم می گویم فقط آنچه را می خواهند بیان کنند یا بنویسند و چیزهایی را که نمی خواهند بگذارند بنویسند. استفاده از اصلاح کننده ها اغلب نتایج متفاوتی را ارائه می دهند ، که ممکن نیست همان چیزی است که کسی می خواهد ، "راپاپورت ادعا می کند.

باز هم ، هنگام صرف انرژی در نتایج مورد نظر ، بسیار آگاه باشید. اهداف را دنبال کنید ، از رویکرد مدافع شیطان چشم پوشی کنید و در امر مثبت قاطع باشید. به طور کلی ، فقط آنچه را که می خواهید بخواهید ، نه آنچه که نمی کنید.

اگرچه به نظر می رسد در سطح پیچیده است ، آشکار کردن سرنوشت یک مفهوم قدرتمند است که به ذهن می دهد تا زندگی شما را کنترل کند همانطور که می بینید مناسب است. به همان روشی که کنترل خودپذیری ، عشق به خود و اعتماد به نفس خود را کنترل می کنید ، هیچ شخص یا موجود دیگری قدرت تأثیر تغییر در زندگی شما را نسبت به شما ندارد. با شروع از آینده ، آینده خود را با هم ببندید. چه چیزی در زندگی مورد نظرتان گم شده است؟ برو

منبع: https://is.gd/wJwMRt