سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب و کار اینترنتی

کار از خانه در سال 2020 می تواند پاداش بخش و سرگرم کننده باشد. در زمانی که ممکن است از راه دور اجتماعی مهم باشد ، افراد بیشتری از همیشه خوشحال هستند که برای کار در خانه می مانند. خوشبختانه ، بسیاری از ایده های مشاغل کسب و کار اینترنتی  خانگی برای برانگیختن فکر شما وجود دارد.


مردم غالباً می پرسند ، بهترین آموزش کسب و کار اینترنتی مشاغل خانگی برای شروع چیست؟ پاسخ این است: بهترین مشاغل خانگی مشاغلی است که بیشترین الزامات موجود در لیست شما را برآورده می کند. لیستی از عوامل مهم برای شما ، مانند درآمد خوب ، تهیه کنید. یک برنامه انعطاف پذیر؛ استقلال؛ تعادل زندگی کاری؛ هزینه راه اندازی کم؛ چیزی در سطح مهارت و تجربه شما. کار جالب شما اشتیاق دارید.

 

52 ایده کسب و کار آنلاین

در زیر لیستی از 52 مشاغل وجود دارد که می توانید برای تفریح ??و سودآوری از خانه اداره شوید.

 

1. طراح وب
کسب و کار را با طراحی وب سایت های جدید یا به روزرسانی وب سایت های موجود شروع کنید. با مشتریان کار کنید تا تخصص زیبایی شناسی و طراحی خود را به وب سایتهای خود اضافه کنید. برخی از طراحان وب از ابزارهای سازنده وب سایت مانند WordPress یا Wix استفاده می کنند. برخی دیگر از ابتدا کدگذاری می کنند و از ابزار طراحی گرافیک استفاده می کنند. کسب درآمد از مشاغل جدید در طراحی وب به دلیل کم بودن هزینه آسان است.

 

2. طراح صفحه فیس بوک

همچنین می توانید از تخصص طراحی خود برای همکاری با مشتری برای بهبود صفحات فیس بوک کسب درآمد از اینستاگرام  خود استفاده کنید. این فرصتی دیگر برای یک طراح گرافیک است که بخشی از یک صنعت رشد باشد. همچنین راهی برای کسب درآمد در حین کار از خانه است.

 

3. مشاغل مراقبت روزانه در منزل
از کار با بچه ها لذت می برید؟ شغل مهدکودک را در جایی که از کودکان در خانه خود مراقبت می کنید ، شروع کنید. حتماً خانه خود را ایمن کنید.

مراقبت از کودکان یک مسئولیت بزرگ است. خدمات مهد کودک شغلی است که نیاز به ارتباط خوبی با والدین دارد. برای برآورده کردن هرگونه مجوز ، به اعتبارنامه نیز نیاز دارید.

 

4. نمایندگی فروش لباس پرنعمت با آموزش سئو سایت
لباس های پرنعمت رواج دارد. سیستم عامل های آنلاین مانند eBay و Etsy کار با فروش لباس های پرنعمت را آسان می کنند - هیچ تجربه ای لازم نیست. چگونه می توانید از موجودی خوبی برای این تجارت اطمینان حاصل کنید؟ ساده. خرید و فروش معامله به صورت آنلاین در جایی که مصرف کنندگان اقلام استفاده شده را می فروشند ، مانند Craigslist. یا فروشگاه های رونق را تمیز کنید و در فروش خانه شرکت کنید. شما حتی می توانید محصولات پوشاک را که قبلاً متعلق به آنها هستید بفروشید. قیمت تحقیق و فروش کم و فروش بالاتر.

 

5. معلم موسیقی (دیجیتال مارکتینگ)
کارآفرینان با استعداد موسیقی می توانند به عنوان یک معلم موسیقی ، مشاغل مستقر در خانه را شروع کنند. خانه خود را برای مشتریانی که می خواهند یک ساز بیاموزند یا دروس صوتی شرکت کنند ، باز کنید. نمی خواهید افرادی به خانه شما بیایند؟ سپس از فناوری کنفرانس ویدئویی مانند Skype ، Google Hangouts یا زوم استفاده کنید و جلسات تدریس آنلاین را از هر مکان به خانه و دانشجویان برگزار کنید. جلسات حضوری لازم نیست.

6. برنامه ریز مهمانی
مردم اغلب به برنامه ریزی رویدادها ، از روزهای تولد تا فارغ التحصیلی نیاز دارند. آیا از ساخت برنامه و کار با مردم لذت می برید؟ برنامه ریز مهمانی ممکن است یک کار ایده آل برای خانه باشد ، اگرچه ممکن است گاهی اوقات در مکان های رویدادی با مشتری ها ملاقات کنید. شما به عنوان یک برنامه ریز مهمانی مطمئن هستید که این رویدادها به یاد ماندنی هستند. این یک ایده تجاری بزرگ مبتنی بر خانه است برای هر کسی که دارای جزئیات باشد.

 

7. دلقک مهمانی
اگر از کار کردن با کودکان لذت می برید ، دلقک بودن برای جشن های تولد بچه ها می تواند راهی عالی برای یک شغل سرگرم کننده باشد. با استفاده از این ایده کسب و کار ، شما نیاز دارید که خانه را برای رویدادها ترک کنید. اما شما می توانید رزرو و انجام کارهای آماده از خانه را انجام دهید.

 

8- مربی رقص
هر کس با سابقه در رقص و دسترسی به مشتریان می تواند کلاس های کسب درآمد  رقص از خانه را ارائه دهد. با این ایده کسب و کار یا با راه اندازی یک استودیو در خانه خود یا اجاره فضایی شروع می کنید. یا می توانید آموزش های رقص را تقریباً از طریق دوره های ویدیویی ارائه دهید. کارهای اداری را در خانه خود انجام دهید.

 

9. تمیز کردن خانه
آیا شما یکی از آن دسته افراد غیرمعمول هستید که عاشق تمیز کردن هستید؟ یا شاید شما فقط در این امر خوب هستید. سرویس تمیز کردن خانه راهی است برای کسب درآمد و با گذشت زمان استقلال مالی. این مشاغل به جز محصولات تمیز کردن اساسی و نگرش خدماتی کمی نیاز دارد.

 

منبع:

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af/