سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم و مستند راز

فیلم و مستند راز

 

Posted on December 27, 2019


راز: تاریخچه پشت پرده پرفروش ترین کتاب راز نوشته Rhonda Byrne


راز معروف به محبوبیت در آموزش  قانون جذب ، کتاب پرفروش در ده ها کشور در سراسر جهان است . The Secret با نویسندگی Rhonda Byrne ، بیش از 30 میلیون نسخه فروخته و به 50 زبان ترجمه شده است. پیام آن جهانی و توانمند است ، و به مردم کمک می کند تا به روش جدید کنترل سرنوشت خود را کنترل کنند. این تعلیم را می آموزد که افکار واقعیت را شکل می دهند و می توان با تغییر تفکر ، سرنوشت شما را تغییر داد. اگرچه در اصل بیش از یک دهه پیش در سال 2006 منتشر شد ، اما همچنان به دست آوردن خوانندگان و تاییدیه های امروز ادامه دارد.


در کتاب The Secret، Law of Attraction به تشریح و مرتبط با تمرین های خاص می پردازد که به خواننده در ایجاد تغییر کمک می کند. این عملی یکی از مهمترین دلایل موفقیت این کتاب است. به عنوان مثال ، توضیح می دهد که چگونه تکنیک هایی مانند تجسم خلاق می توانند به مستند راز شما در درک بهتر آنچه می خواهید کمک کنند. به علاوه ، چگونه می توانید در نهایت آن چیز را در زندگی خود ایجاد کنید. Rhonda Byrne همچنین اهمیت تشکر و قدردانی را توضیح می دهد ، ادعایی که به طور فزاینده از طرف علمی پشتیبانی می شود.


Rhonda Byrne And The New فیلم

بایرن تصویب خود را برای فیلم “راز” ابراز کرد و گفت “بسیار هیجان زده است”. او امیدوار است که این فیلم نه تنها طرفداران موجود در کارهای او را خوشحال کند بلکه زندگی افرادی را که تازه وارد قانون جذب هستند تغییر دهد.


قانون جذب

The_Secret_Law

وی گفت: “این فیلم نه تنها هیجان بسیار خوبی برای طرفداران این سیاره خواهد بود ، بلکه مسلم است که میلیون ها نفر را نیز لمس کنید و آن را لمس کنید. کتاب Secret برای خیلی ها زندگی تغییر کرده است و این فیلم میراث را در یک قطعه جالب از سرگرمی ادامه می دهد. “” -rhondabyrne


6

6:47 PM – 10 ژانویه 2018

اطلاعات و حریم خصوصی تبلیغات ثروت  توییتر

توییتهای دیگر Law Of Attraction را ببینید

مستند فیلم مخفی (2006)

فیلم-مخفی-فیلم-مستند

اعتبار عکس: thesecret.tv


فیلم مخفی اولین فیلم نیست که به پرفروش ترین کتاب بایرن مرتبط است. در سال 2006 ، بایرن بر ساخت مستند The Secret نظارت داشت. این شامل مصاحبه با خبرگان اصلی قانون جذب و توضیح آموزه های اصلی کتاب بود. فیلم جدید Secret بسیار متفاوت است و روایت داستانی در هسته خود دارد. این بدان معنی است که هر دو فیلم برای هرکسی که می خواهد اطلاعات بیشتری درباره قانون جذب داشته باشد بسیار ارزشمند است.


اگر DVD مخفی را مشاهده کرده اید ، احتمالاً می دانید که همان پیام اصلی کتاب را انتقال می دهد. به طور خاص ، اگر واقعاً خود را با آنچه می خواهید هماهنگ کنید ، می توانید آن چیز را به زندگی خود جلب کنید. مستند Secret 2006 به دلیل سبک مصاحبه به خصوص الهام بخش بود. بینندگان توانستند نمونه هایی آموزش قانون جذب  از تجلی در زندگی واقعی را مشاهده کنند. محبوبیت آن و ایده های هیجان انگیز و شهودی در هسته آن برخی از اصلی ترین دلایلی هستند که اکنون یک نسخه فیلم سینمایی The Secret در حال تولید است.

منبع:

https://www.janblaghy.ir/%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/