سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راز پول

نکته نکته آهنربای  راز پول  2: اکثر مردم این کار را نمی کنند


بزرگترین دلیل قانون جذب پول برای اکثر مردم کار نمی کند این است که آنها این نظم را ندارند که بتوانند ذهن خود را کنترل کنند. راز  ثروت جنبه های مردانه و زنانه ذهن باید هماهنگ باشد تا در رابطه با یکدیگر عمل کنند. متأسفانه ، اکثر افراد بندرت از اصل مردانه استفاده می کنند. درعوض آنها راضی هستند تا اجازه دهند عنصر زنانه ذهن خود تحت تأثیر قرار گیرد و تحت سلطه دیگران با اراده قوی تر از آنچه در اختیار دارند باشد. تصاویر ذهنی در ذهن آنها سرچشمه می گیرد و نتیجه برداشت های دریافت شده از خارج است!


اما شما و من می دانیم که برای حفظ تمرکز ، باید از اراده خود استفاده کنیم و از هر دو نیمه مغز استفاده کنیم تا قانون جذب را به کار گیریم. تصمیم بگیرید که چه می خواهید و بر روی آن تمرکز کنید ، به جای اینکه اجازه دهید ذهن شما از هرگونه زندگی مخرب (چه برسد به همکاران منفی یا اخبار شبانه) آموزش قانون جذب پر شود ، به سمت ما پر شود.


 


نکته نکته آهنربای پول 3: به احساسات خود تسلط دهید

احساس شما نشانگر تأثیر افکار شما بر آنچه جذب می کنید است. وضعیت عاطفی خود را بررسی کنید. احساس بی حوصلگی ، ناراضی بودن ، افسردگی و بیهودگی مانند پرتاب پتو بر روی آتش است. گرسنگی شعله های اکسیژن مورد نیاز خود را برای سوزاندن. اگر می خواهید آتش به شدت روشن شود ، باید شعله های آتش را آتش بزنید. حالت عاطفی مثبت بسیار مهم است زیرا سوخت را به آتش می افزاید.


وقتی به تصویری از زندگی خود همانطور که می خواهید فکر کنید فکر می کنید ، آن تصویر را با احساسات فوق العاده خوش بینانه جفت کنید. به بینش خود اعتقاد داشته باشید. با خوشبینی شاداب آن را درهم بزن خودتان را از قبل به چیزهایی که بیشتر از آنها گرامی دارید ، ببینید. در حالی که داشتن ذهن در ذهن شما مهم است ، یک عنصر مهم دیگر وجود دارد که باید با هم ترکیب شود. از لحاظ عاطفی با دید خود درگیر شوید. نتیجه ترکیب تصوری که در ذهن خود دارید با یک وضعیت احساسی مثبت احساساتی مانند تغییر اتومبیل خود به وسایل دنده بالا و ضربه زدن به گاز است. شما به جایی می خواهید که خیلی سریعتر بروید. نقطه مقابل باور خوش بینانه تردید ناامید کننده است. احساسات منفی مانند ضربه زدن به ترمزها است.


 


نکته اصلی  رازهای ثروتمندی 4: تمرین ، تمرین ، تمرین 

شاید در مورد قانون 10،000 ساعت شنیده باشید. بعضی اوقات به نظر می رسد برخی از دستاوردهای بالا نتیجه موفقیت یک شبه هستند. در کتاب درخشان Malcolm Gladwell Outliers (پیوند وابسته به آمازون) او با یک چیز مشترک با برخی از موفق ترین افراد مشترک است. او داستان یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال جهان ، راز میلیاردرهای نرم افزاری را روایت می کند و علاوه بر این توضیح می دهد که چرا بیتل یکی از بزرگترین گروههای راک در تمام دوران بود.


این افراد ثروتمند متمایز چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟ شما آن را حدس زدید. موفقیت برای هر یک از آنها سریع یا آسان نبود. اتفاقی نیفتاد موفقیت آنها حاصل عزم ، تمرکز و تلاش در یک دوره زمانی پایدار بود. استفاده از قانون جذب برای آشکار کردن پول هیچ تفاوتی ندارد. در پایان ، اگر فکر می کنید می توانید چند فیلم YouTube را تماشا کنید یا به کتاب صوتی گوش فرا دهید و تمام دانش لازم را برای نوشتن موج به نفع خود داشته باشید ، ممکن است بخواهید دوباره این مفهوم را دوباره فکر کنید.


 

منبع:

 

https://www.janblaghy.ir/قدرت-ذهن-the-power-of-mind/